It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Saturday, March 04, 2006

allo...kengkawan!!!

a'kum...
sori la aku byk bz la lately nie.... xsempat nak menyelam dlm blogger nie...

hr nie saturday aku mls nak wat kj...pagi2 td masuk je opis bos panggil bagi kj...kj yg dia bg smlm pun aku xsempat nakwat coz byk sgt dah dia suruh aku wat!!!!
bengang je nie tau!!!
mood aku pg td ok jer...rasa besh je nak masuk kj...aku blm letak beg lagi dia dah panggil...mana xangin nie!!!

oit bad!!! sory about your car... hr tu mmg aku nak g kat ko...abis tue budak sengal tue teramat la sengal nye bwk keta aku ngan myk xde dah...lampu dah nyala dah dia redah gak amik aku kat sentul...haaa...tersadai kat tepi jln....

amacam..bl kt nak kuar outting lagi nie..

No comments:

Post a Comment

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)