It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Wednesday, March 11, 2009

--==[[ Letih!~ ]]==--






Hari ini, waktu malam saya dihabiskan di Rubik's Zone. Niat hati ingin hantar 5 buah kerusi yang baru sahaja dibeli di Kajang bersama dia selepas waktu bekerja tadi. Sempat juga singgah di Watson. Saya beli L'oreal Studio Invisi'FX Gel yang berharga RM16.70. Dia beli Neutrogena yang berharga RM0.77. Ha? 77sen? 77sen?? Haha! Sempat pula juruwang Watson kata jangan tanya banyak2 kali. 77sen? Tidak boleh diterima akal betul! Ahak!

Sampai di Putra Perdana. Belok kiri ke Rubik's Zone. Parking. Matikan enjin kereta. Turun. Angkat kerusi2 ke dalam. Susun di sebelah monitor2. Duduk bersila di tengah2 Rubik's Zone. Berfikir. Apa yang akan berlaku esok lusa. Apa yang akan dilakukan esok lusa. Apa yang bakal dihadapi esok lusa. Macam2 yang bermain di fikiran. Berjayakah? Majukah? Tiba2 rasa keliru hadir. Bangun. Ambil berus cat. Buka tin cat berwarna 'ocean blue'. Terus sapukan cat ke bahagian dinding yang masih lagi putih bersih.

Dalam perangkaan, sepatutnya operasi bermula pada awal Mac. Esok, Rabu, 11 Mac. Khamis, Jumaat. Sabtu majlis perkahwinan Pak Kerul. Bapa saudara yang hanya beza 2 tahun umurnya dengan saya. Huehue. Adik Pak kerul, Ucu Siti, sebaya saya dah ada dua orang anak. Kena balik Gemencheh pula hujung minggu nanti. Rubik's Zone sudah 60% siap. Lambatnya!! Aduh!!

Semalam, Uncle, Obiwan, AtokGenit dan Kokak datang melawat2. Uncle check semua lampu. Obiwan buat ukuran meja yang akan dibuat. Tapi, tidak jadi pula suruh Obi buat meja. Harga yang Obi tentukan lebih mahal dari harga meja2 yang telah ditempah. Macamana ya? Semalam ada juga beritahu Obi, kalau tidak jadi, jangan kecil hati. Harap2 Obi tidak kisah. Khamis mungkin Uncle datang untuk siapkan beberapa perkara yang masih terbengkalai. InsyaAllah.

Jarum jam hampir ke nombor 1. Mata semakin kelat. Semakin dara bak kata Hotun. Cet! Letih betul rasanya. Mandi? Malas. Esok pagi sahaja. Sejuk! Ahak! Negeri Putra Perdana memang sentiasa sejuk. Cuci muka. Tidur. Huehuehue! Baiklah. Doa dan harapan saya, minggu depan Rubik's Zone akan siap sepenuhnya. Niat mahu buat doa selamat nanti. InsyaAllah.

Salam Rindu Dan Sayang Selalu...
--==[[ PrOpErTy Of BadTz ]]==--

**Vc dari lagu yang saya guna untuk background muzik semasa saya 'on-air' [ dalam kenangan ajelah! =( ada sapa2 yang familiar dengan lagu ini? =(
**Bawak diri jauh2.... =(
**Rindu nak on-air =(



5 comments:

Anonymous said...

nasieb baek la neutrogena tu tinggal satu jek.. kalo tak mao ai grab semua... muahahahaha!!
*mode ja'at*

otterKEYCHEE said...

good luck...i'll support yu..

Alang AD said...

cemey:::
jaat nye dia tuhhh .. agagaga!~
sebbaek la ada satu jeh .. kalo ada byk ... mau la penuh keta ngan neutrogena .. 77sen satu.. kalo baya 10 hegget dah dpt lbh 10 tuh . agagaga!~

hotun:::
tengkiu hotun ... doakan kami succes .. insyaAllah ...

sya_zachery said...

aminnn~~!!

Bard said...

alhamdulillah .. hekhek!~

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (15) Friendship (5) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (11) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)