It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Friday, July 10, 2009

--==[[ Chef Bard!~ ]]==--

nGa!~

Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
Salam sejahtera...
Selamat pagi...
Selamat petang...
Selamat malam...


Blog ni utk saya share xtvt memasak saya. Saya bukanlah seorang yang suka memasak, tapi, sekali sekala memasak tu nak gak la share2 kan? Ehek! Tapi, depen la kan. Ada resepi yang ada gamba2. Ada resepi yang takde gamba. Kalo nak try, sile2... Jangan malu2.


Well... masa yg sesuai utk memasak tu kadang2 tak menentu. Masa yang diambil untuk memasak sesuatu menu pon kadang2 lagi la tak menentu gak! Ada yang ambik masa kurang dari setengah jam, dah siap masak. Ada juga yang sampai 3 jam baru siap. Saya la orangnya tu. Huehuehue...


Apa yang ingin saya sharekan di sini? Erm... Maybe harga barang2 masakan. Maybe cara2 penyedian. Maybe cara2 memasak. nGa! Maybe apa2 sahajalah yang berkaitan dan sewaktu dengannya... Kan?


Sedap tak sedap tu lakang kira... Yang penting... Memasak cara saya... Makan cara saya... Pilihan menu pun cara saya gak! Gendang gendut tali kecapi, kenyang perot suka hati. AhaKk!~


Kalo nak try, sile2... Jangan malu2... Jangan segan2... Kalo ada yang terkurang, terlebih, sila lah komen2 gak!~ Almaklum lah kan... Sebulan 2, 3 kali je memasak...Huehuehue... Kalo takde yang sudi2 nak cuba try test pun takpe gak la kan? Janji sok lusa saya buleh rujuk2 balik di blog ni..Yihaaa~


Dah... Tu jeh intro... Kang meleweh2 lak... nGe!


2 comments:

missdiya84 said...

alang..ni dah potong riben lom..kalo lom nak potong..kasi rasmi blog kehkeh..

Bard Syah said...

ekekekek!~
reben? Aiyak!~
Nak kena carik reben nih!~
aGaGaGaGa!~

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (15) Friendship (5) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (11) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)