It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Tuesday, September 29, 2009

--==[[ Sad!~ ]]==--






Assalammualaikum warahmatullah ..


Beraya sakan. Lama betul tak update. Macam tiada apa yang penting atau menarik yang perlu dikarang. Entah lah.


Terasa kosong. Junior hilang. Rumah terasa sunyi. Kosong. Sepi. Tiada kawan untuk berlawan kata. Tiada bahan untuk bergurau senda. Tiada teman tidur. Tiada bahan untuk mendengki. Isk.


Kalau dulu, balik rumah, sampai depan pintu, Junior akan menunggu dengan mata kuyu dia. Paling tidak pun, dia akan mengiaw dari dalam rumah. Sekarang? Sunyi. Sangat2 sunyi.


Payah betul untuk terima hakikat kehilangan Junior. Apa sahaja yang dibuat akan teringatkan Junior. Serba tidak kena jadinya.


Junior seolah sebahagian dari hidup saya. Entah? Rasa macam darah daging pula. Isk. Kenapa lah sampai macam ini pula rasa sayang saya kepada Junior.


Bukan tidak pernah membela kucing. Tapi, rasa sayang kepada Junior macam melebihi dari yang sebelumnya. Tejin pula langsung tidak pulang. Apa lah khabar Tejin agaknya. Makanan yang ditinggalkan langsung tidak berusik.


........

.......

......

.....

....

...

..

.


Malas nak taip apa2 lagi dah. Nanti2 lah sambung ...


I have no more words to describe ...





7 comments:

  1. jgn sedih2 k...lembu n kerbau kat fesbuk kan ade kehkeh..

    ReplyDelete
  2. <span>Ada yang kena sepak laju2 nih karanG .. gRr...</span>

    ReplyDelete
  3. Ada yang kena sepak laju2 nih karanG .. gRr...

    ReplyDelete
  4. Ilang .. Isk .. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!~~~

    ReplyDelete
  5. Lorrrr...macam ner leh hilang??tu lah..len kali letak dalam sangakar..bagi main dalam umah jerrr..

    ReplyDelete
  6. Dalam cage la tuh .. Dia nak ilang nak buat cemana .. :(

    ReplyDelete

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)