It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Sunday, October 18, 2009

Cinta Dalam Hati



Ahad. Sangat2 bosan.

Nak update. Tapi malas.

So. Tak payah taip banyak2 lagi dah.

Sekian. Terima kasih.

Sangat2 bosan nih. gRr ...





Mereka2 ajak lepak panggung, jauh sangat pula. Di Kelang sana.

Sepupu pula mengajak pergi Seremban ke rumah Mak Itam.

Tapi, dah sampai sana baru beritahu. Ish.

Lagi pula, tak dapat hubungi dia.






Erm. Duduk rumah saja lah.

Duduk depan pc sampai kematu.

Lapar sangat juga perut ni. Sentiasa minta diisi. Hmm...






Di kala ini, hanya apa yg berlaku pagi semalam sahaja yang bermain2 di fikiran.

Ada juga bercadang untuk ulang lagi perkara yang sama hari ini. Kalau boleh, setiap hari. Hmm... Entahlah...

Tapi, macam2 alasan pula dia beri.





Tidak mengapalah.

Layan Chokush yang bukan main dia punya manja ni pun bagus juga.

Layan mata pun menarik. Tidur sahaja sampai besok pagi.


Bosan.

Sunyi.

Sepi.








7 comments:

  1. Yu Kijam Yu JahAt u KiJAm KiJAm!!~ :-E >:o

    ReplyDelete
  2. Erk!~ Knp kah? Aiyak!~ Huwa!~

    ReplyDelete
  3. ehek ehek... kijam sbb nak tikam itu kek... 8-)

    ReplyDelete
  4. nGaaa!~~ Sebbaek la tak tikam! Gaye je tuh!~ Agagagaga!~

    ReplyDelete
  5. <span>Pic Birthday!~ Huehue !~ Sehari sblm nGan sehari selepas.. HEuheue!~
    </span>

    ReplyDelete

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)