It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Friday, October 14, 2011

Nobody ...



Itulah topik yang saya nak bicara kan di sini. Macam pelik? Rasanya, dalam blog ni, hanya kematian artis sahaja yang rajin saya karang. Hari ni, apa yang dibaca di Yahoo!NEWS-World begitu menarik perhatian saya.


Apa yang bakal saya taip adalah bukan sesuatu yang boleh dibanggakan seperti karangan perihal artis yang sebelum2 ni. Kalau sebelum2 ni ada entry pasal kematian artis, kali ni pasal artis yang belum mati pula.


Sebenarnya sudah lama saya menyampah dengan artis bangang nak mampos yang mengisi tajuk utama entry ni. Kelainan yang diketengahkan macam membodohkan diri sendiri.


Anda boleh klik link ni kalau nak tengok. Wildest looks katanya. Katanyalah. Tapi nampak macam serupa binatang pun ada. Malas untuk saya mengolah. Anda tengok dah nilailah sendiri.


Mungkin ada antara anda yang fanatik tidak suka dengan apa karangan saya ni, maafkan saya. Tapi, memang keterlaluan fesyennya. Sebelum ni cuma tak suka gitu2 je.


Dengan fesyen melampaunya, dengan lagu2nya yang macam2. Ramai yang suka. Saya juga suka lagu2 yang dimasa awal kemunculan dia ni.


Maklumlah. Dah adik2, anak2 buah suka kan, kenalah suka jugak. Best lah juga dengar tu. Pakai daging buat baju pejadah? Kan ke bangang namanya tu. Anehlah konon kan. Akekek..


Fesyen ala2 alas meja, dengan hanya memakai seluar kecik yang hanya tutup bulunya sahaja. Mantap! Baiklah tak payah pakai apa2 terus. Sudahlah net tu disarung sekali ke kepala.


Ada juga yang baju ala2 jaring ikan, lepas tu tampal puting dengan salotape. Nampak gaya berjalannya memang sangat selamba. Engko tetek kok lawa takpela kan?


Dah aku lak kejadahnya nak kutuk lak ek? Haha! Apa yang pastinya saya memang menyampah tengok since keluar fesyen mengarut dia di dada akhbar. Tahap anti pun ada dah. Boleh?


Overall lagu2 nya memang menarik dan sedap musik dan iramanya untuk didengar. Cuma kadang2 lirik lagu2nya ada yang bersifat perkauman dan keugamaan. Itu pandangan sayalah.


Kalau ada salah, sila jangan malu, jangan segan untuk memberikan sebarang komen yang paling bernas anda. 'Gaga' kan diri anda untuk membangkang saya. Oke?


Sekian. Terima Kasih.



  • Tiada sebarang gambar yang saya tampal dalam entry ni.
  • Aje mencemar sahaja nanti.
  • Sila klik link2 yang disertakan ya.
  • Ra ra ra a a rama ramma ma gaga u lala...
  • Layan Wonder Girls lagi best. Nobadi nobadi but you... Kiyut dan sopan gitu.. Aww! Nobadi nobadi but you~





1 comment:

Anonymous said...

buang karang je menyampah ngan artis tapir..eh..kapir gitu

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (15) Friendship (5) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (11) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)