It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Monday, October 12, 2009

No Matter What

Assalammualaikum Warahmatullah. Salam sejahtera.


Hai. Hello. Apa khabar sahabat? Sihat? Dah makan? Makan apa tadi? Mintak sikit buleh? Huehue... Benci betul la bila tak tau apa yang nak dikarang. Tadi bukan main banyak perkara. Bila dah ngadap tak tau pula macamana nak mula. Ish.


Berita kematian slh sorg penyanyi Boyzone ni mcm memberi kesan lak drpd permergian arwah Mikael Jibril ituari...


Tak tau lah kenapa. Tapi, memang memberi kesan. Isk...


Lagu ni ringtone untuk adik beradik ...


Lagu ni jugak sgt2 dlm maksud nya dlm hidup saya...


Sekian...


Terima kasih...





video





No comments:

Post a Comment

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)