It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Saturday, August 20, 2011

--==[[ Boring-Sleep All Day ]]==--



Bosan! Tak tau apa yang nak dibuat. Cuaca pula mendung dari pagi. 4.16pm. Hujan tengahari tadi sudah lama berhenti. Matahari pula baru menonjolkan diri. Kepala ligat memikirkan menu berbuka petang ni. Malas nak drive ke kedai. Jalan kaki ke bazar Ramadhan? Lagilah malas!



Pergi ke dapur. Tengok je rice cooker dari jauh. Hehe! Kemalasan melanda diri. Macam nak masak nasi goreng. Dalam hati ada juga terfikir nak tanya siapa2 yang sudi belanja buka puasa hari ni. Bajet glemer lah pula konon. Akekeke. Maybe nasi goreng sahaja. Bahan2 memasak pun masih banyak di dapur.




Sebenarnya entry ini saya ambil dari fotopages saya. Dah lama niat nak tutup fotopages, tapi baru hari ni ada kelapangan untuk buat. Basic ayat2 dalam dua perenggan di atas dari fotopages. Saya ubah sikit bagi ikut peredaran zaman. Macam berzaman2 pula.


Saya buat entry ni macam di fotopages. Setiap perenggan selang seli dengan gambar.


Kenapalah negeri Putra Perdana ni sejuk sangat. Rasa macam on air-cond pula. Bila hujan nak berhenti agaknya.
Arghh! Tension. Tejin Jr leka dengan bola kertas dia. Seronok tengok dia main sampai melompat - lompat.
Kalaulah dia tau apa yang ada dalam hati ni. Huhu.... Malas nak taip apa - apa dah. Layan TC & RV je sampai lebam.



Atas ni antara ayat asal di entry fotopages. Biarlah abadi. Ada sedikit kenangan bersama Junior. Kan? Hmm... Tiba2 pula terasa rindu nak bela kucing lagi. Alahai....


  • Arr.. Ni entry ke 3 yang di delete. Isk isk...
  • Disebabkan entry ni tajuk nya boring, jadi, lagu pun boringlah yer. Huhu ..
  • Otak ligat pikir pasal call dari sahabat sehidup semati tadi..
  • Hmm.. Macamana ya... $4K. I'll try my best my dear fren.. I'll try..






No comments:

Post a Comment

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)