It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Wednesday, October 19, 2011

Laguku 1st Oct 2011 ...



Know what? Orang lain besdei satu hari je kan? Saya sampai ke hari ni masih besdei. Ada lagi hadiah saya dapat. Tak henti2 ni since 1st Oct 2011. Paling meriah hadiah ni seumur hidup. Sebenarnya tidak adalah mewah sangat pun hadiah2nya. Cuma, rasa meriah sebab asyik sahaja dapat hadiah. Bahagia. Terasa semakin tualah jawabnya. Macam baru umur satu tahun gitu. Tak mau taip banyak. Nak share gamba2 hadiah jeh bagi orang lain jeles. Akeke. Sebahagian gambar2 yang ada dalam handphone. Lain2 malas nak snap. Akekekeke....




Frame dengan gambar yang diambil 10 tahun yang lalu. Sama dapat dengan kemeja biru kotak2 pada entry lepas dan kek yang di atas tu. Ini gambar yang terkhir bersama sahabat yang ada sekali tu sebelum saya menghilangkan diri dan bertemu kembali awal tahun ini. Orang yang dalam gambar itu jugalah yang bagi frame ni.



Pejabat serahan tingkap Pos Laju ni pun kira hadiah juga ni. Sebab kena pusing2 satu Puchong cari lokasinya yang dah pindah ke tempat baru. Keluar jam 10.30 pagi, sampai ke lokasi jam 3.30petang. Siap pergi makan dulu bagai. Yang Pos Laju ni pun satu hal, pindah la ke tempat yang orang senang nampak, kan senang? Akeke...



Ni Hadiahnya yang di tuntut di Pos Laju. Sepatutnya dah dipulangkan balik kepada orang yang beri sebab tidak dituntut. Bukan sengaja tak mau tuntut, tapi tak sempat2 sampai la terperasan due date nya pada sticker Currier yang ditampal di depan pintu rumah pada 30 September 2011 ituari. Terperasannya pun dah lebih 2 minggu. Call, lepas tu minta mereka hold kan sampai sabtu. Ni hadiah misteri. Tak tahu siapa yang bagi. Tak ada nama. Jauh tu pos laju tu. Kemaman sana. Terima kasih daun keladi, tahun depan beri lagi. Saiz L yer. Kecil sangat yang ni. Dah jadi macam Aaron Aziz gitu pakai. Padat. Akekekeke.. Warna yang sangat melambangkan Celcom gitu. Tak pernah pula beli baju yang kaler terang2 gini. Kikikik.. Anyway, thanks again to the mysterious sender. Chatters? Sampai petang ni kena bahan pasal Abg Aidil. Akekek..



Rubik's Slide. Hadiah daripada rakan sekerja di tempat lama dulu. Sebab? Saya memang suka putar2 Rubik's Cube kalau tengah pening2 waktu kerja. Rubik's yang ni kira special sikit pasal guna bateri. Ada suara cakap2, ada lampu2. Dua hari je dah habis bateri dia. Maklumlah, jakun, putar2 sebelum tidur. Akekek.




Cupcake. Sepatutnya ada sembilan. B A R D S Y A H dan bentuk love. Lapan sahaja yang dibawa pulang. Yang bentuk love tu dah kena sebat awal2 di tempat kejadian.



Kasut ni, tengah jalan2 di IOI Mall, tujuan asalnya makan2. Lebih afdalnya temankan seorang sahabat yang mengidam asam laksa. Laki2 yer, bukan wanita. Dah lama tak pekena katanya. Boleh tahan juga asam laksa tersebot. Arr.. Kasut di atas terus disarung selepas dibayar oleh pemberi. Akekek...



Hadiah yang terakhir untuk tahun ini. Kikikik... Masih virgin. Belum jejak tanah. Baru acu2kan ke kaki semasa memandu. Boleh? Huehue... Arrr.. Akan ada hadiah lagikah selepas ni? Weewitt!!~ Mahu lengkap dulang hantaran ni kalo buat hadiah kawin. Akekekekek...


Itu sahajalah. Meriah? Mungkin ada antara anda yang dapat hadiah melampau2 banyaknya kan? Tahniahlah. Bagi saya, sambutan hari lahir saya yang 31 tahun inilah yang paling meriah seumur hidup. Jubli Perak lebih sikit je kan? Terima kasih kepada semua sahabat yang mengingati hari lahir saya. Terima kasih kepada yang memberikan ucapan dan juga hadiah2.


Ada juga yang tidak disharekan di sini. Sebab? Malas nak ambil gambar. Malas nak keluarkan dari simpanan. Hadiah yang paling mahal berharga RM 468.00. Apa dia? Biarlah rahsia. Diberi oleh seseorang yang saya sayang, saya cinta, hingga akhir waktu. :)


Salam Rindu dan Sayang Selalu....




2 comments:

ed shokolath said...

bila besdaynyer??? wat la party ;)

Alang AD said...

Dah lepas dah ...
Lagi 2 hari nak masuk November dah ni....
Kikikikik....
Tak buat apa2 majlis pun..
Cuma kena kidnap jeh sampai subuh.. Akekeke...

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (15) Friendship (5) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (11) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)