It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Saturday, February 23, 2013

Supremacy

Assalammualaikum warahmatullah, salam sejahtera, selamat pagi sahabat. Apa khabar? Macam biasa, doa dan harapan saya semoga anda sihat sejahtera dan bahagia selalu hendaknya walau disamping apa jua tugasan harian anda di kala ini.

Hari ni, Sabtu. Malam tadi plan nak sambung tidur lepas subuh. Tapi tak boleh lena pula. Kalau hari bekerja punyalah liat! Maka, ber'housekeeping'lah saya jawabnya.

Pakaian kotor sampai 4 longgok! Haha! Aje habis la kalau hujan hari minggu ni. Kepala dah terbayang2 tempat pengering baju yang jual di Tesco sana. Ada yang terbeli juga nanti.

Hari ini saya akan ke Melaka sama Uj dan RenTung tengok tempat untuk Gathering Kelab. Tunggu 2nd trip mesin basuh, lepas tu mandi, siap2 tunggu Uj call. Harap2 adalah tempat yang reasonable harganya.

Well, mata makin stim pula bila mengarang dan terbaring atas sofa ni. Akeke. Nak lena kejap barang setengah jam. Tata....

#Minggu yang sangat meletihkan jiwa dan raga....
#Plan karang nak singgah Bukit Piatu, nak pow mem asam pedas Melaka. Ngehuehue...

Salam Rindu Dan Sayang Selalu.... :-)

No comments:

Post a Comment

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)