It Is Very Hard To Say The Exact Truth, Even About Your Own Immediate Feelings

Much Harder Than To Say Something Fine About Them Which Is Not The Exact Truth

Tuesday, July 13, 2010

--==[[ How Much It Hurts!!~ ]]==--

Have you ever woken up crying? Have you ever dreamed of how it felt when you're flying? Do you catch yourself feeling like you can't control who you are? When the days are long and the weekends are short, the dreams are bad and the mind is unaware, you find yourself waking up sleeping. Dreaming of dreaming making your life last for as long as you can?

Do you think about tomorrow and all of the sorrow that night might bring? Do you remember when it didn't matter? When the world was clean, and the air was cool have you ever woken up crying?

Ah .. Ngarut. Aaarr.. Tak tau nak taip apa dah. Dah lama tak mimpi buruk macam nih. Kenapa eh? Dan kenapa pulak ada bunyi burung meriah2 kat bawah nun? Aih! Nak tido balik dah tak boleh pula! Nak keluar time2 macam ni lagi la mengarut! Woh!!!

Mata kiri ni asik gerak2 saja sejak Khamis ituari. Pejadah entah? Orang kata, kalau mata kiri gerak2, maksud, nak menangis. Is that true? Ahh.. Ridiculous!!! Ni pun masih gerak2 lagi. Cocok juga mata ni karang! Haih!

Tadi, lebih kurang 3 jam yang lalu, termuntah2. Acute gastric agaknya. Tak alih2 pula rasa mual semacam. Jenuh menahan. Buat apa pun tak kena. Sudahnya muntah juga. Sakit betul dada rasanya.

Baring. Layan House sampai terlelap. Jam berapa terlelapnya tak perasan pula. Tau2 je terjaga sebab mimpi mengarut nih. Nak mengarang mimpi tadi macam malas lah pula. Let it be sajalah.

  • Ahh.. Nak mandi2. Then, cuba sambung tidur.
  • Rasa macam nak congkel je biji mata nih.
  • Macaam ada cacing je bawah kelopak mata. Ish ..
  • Ayu, call me early in the morning esok. Hati rasa kurang bagus. Hmm .. Teringat kejadian pagi tadi.
  • Sangat sedih. Hmm ..
  • A song from House ... =)




No comments:

Post a Comment

Labels

Angry (2) April (21) Chef Bard (5) Disember (23) Family (1) February (19) Friendship (8) January (15) July (22) Jun (5) Life Story (107) March (15) May (9) November (13) October (12) Ogos (12) Ramadhan (1) Sad (5) September (11) Shout Out (79) Song (21) Song Of The Day (18) Tag (4)